sobota, 8 lutego 2014

"A więc zaczyna się..."

Mój pierwszy wpis na blogu. Nie wiem czemu w tytule tego postu przytoczyłem kwestię z gry Diablo 2. Po prostu było to pierwsze co przyszło mi na myśl. Tym zdaniem swoją przygodę rozpoczynał druid, moja ulubiona postać, ze wspomnianego już Diablo 2, gry nad którą parę ładnych lat temu spędziłem/straciłem mnóstwo czasu.
(po co ja to w ogóle piszę?)

Długo zastanawiałem się na założeniem bloga, aż w końcu przemogłem się. Ciekawe jak mi to będzie wychodzić. Czego można się tutaj spodziewać? Właściwie wszystkiego. Zaraz pewnie ktoś pomyśli: "jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego", ale będę tu starał się umieszczać wpisy/artykuły dotyczące bieżącej sytuacji i stosunków polityczno-militarnych na świecie (związanych z moimi zainteresowaniami), trochę wpisów o tematyce sportowej, rozrywki oraz osobistych przeżyć. Czasami postaram się napisać coś w języku angielskim, aby poćwiczyć. Oczywiście wszystko obdarzone moim w pełnie subiekty....WRÓĆ!!...obiektywnym komentarzem. Z czasem sprawy, które dadzą mi najwięcej frajdy z pisania, pewnie ukierunkują mój blog.

To tyle wstępu. Życzę wszystkim choć odrobiny przyjemności z czytania! ...A sobie dużo chęci i zapału do pisania.

Spontaniczny pisarzyna

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz